Skąd wziąć 50,000 złotych na mieszkanie dla dziecka? Pomocy!

Awatar użytkownika
Slaw34
Posty: 31
Rejestracja: śr kwie 17, 2019 10:12 am

Skąd wziąć 50,000 złotych na mieszkanie dla dziecka? Pomocy!

wt wrz 15, 2020 7:16 am

Chcę kupić mieszkanie dla mojego dziecka. Mam spore oszczędności, ale żeby kupić wybrane mieszkanie musze wziąć jeszcze 50 tysięcy kredytu. Czy jest jakaś dobra pożyczka w banku? Nie mam kompletnie doświadczenia w tym temacie
Budowa domu, który nie ma fundamentów to jak rodzina, w której nie ma miłości.

Awatar użytkownika
rude_dude234
Posty: 49
Rejestracja: pt cze 02, 2017 12:30 pm

Re: Skąd wziąć 50,000 złotych na mieszkanie dla dziecka? Pomocy!

wt wrz 15, 2020 7:17 am

Jeśli dobrze zarabiasz to bank bez problemu da Ci takie pieniądze. Pytanie tylko, czy nie przepłacisz, bo oprocentowanie na takich kredytach może człowieka załamać. Ja kiedyś byłem w podobnej sytuacji. Tylko chciałem kupić samochód. Mniejsza kwota to była, ale jednak można porównać. Wtedy zdecydowałem się na kredyt, a mogłem poczekać, aż zarobię te pieniądze. W takich przypadkach nikt nie da Ci rat 0%, no chyba, że rodzina.
"Szczęście to jedyna wartość, która się mnoży, jeśli się ją dzieli"

Awatar użytkownika
martaasta09
Posty: 61
Rejestracja: pt cze 02, 2017 12:44 pm

Re: Skąd wziąć 50,000 złotych na mieszkanie dla dziecka? Pomocy!

wt wrz 15, 2020 7:17 am

Na taka kwotę przy dobrych zarobkach na pewno dostaniesz kredyt. Jeśli dodatkowo masz jakąś historię kredytową, to sprawa załatwiona. Wiadomo, że dopłacisz, ale ile musiałabyś czekać, żeby mieszkanie za pieniądze. Dla mnie to oczywiste, ale znam ludzi, którzy latami czekają na zakup, żeby tylko nie brać kredytu. I po co? Dziecko urośnie i samo będzie chciało coś kupić, a przez ten czas ty będziesz płacić obcemu za wynajem.
Porażka jest po prostu okazją, by spróbować ponownie, tym razem bardziej przemyślanie.

Awatar użytkownika
matov_car
Posty: 30
Rejestracja: śr kwie 17, 2019 11:26 am