Z czego budować budynek gospodarczy?

Awatar użytkownika
Bartosz_07
Posty: 64
Rejestracja: pt cze 02, 2017 12:05 pm

Z czego budować budynek gospodarczy?

pt wrz 23, 2022 8:00 am

Cześć. Planuję budowę budynku gospodarczego. Jestem rolnikiem, mam sporo sprzętu i najzwyczajniej w świecie brakuje mi miejsca na wszystkie moje narzędzia, których używam do codziennej pracy... Do tej pory udało mi się przechowywać rzeczy w garażu, w domu, na strychu.. dosłownie wszędzie. Pora na porządki. Z czego macie zbudowane swoje budynki gospodarcze? Nie ukrywam, że chcę to zrobić możliwie jak najtaniej.
"Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą same."

Awatar użytkownika
Aleksy92
Posty: 68
Rejestracja: pt cze 02, 2017 12:50 pm

Re: Z czego budować budynek gospodarczy?

pt wrz 23, 2022 8:02 am

Cześć. Ja mam zbudowany z drewna. Wszystko robilem sam, zeby zrobic to jak najnizszym kosztem, jednak jestem zadowolony. Mieszcza się w nim wszystkie narzedzia ogrodowe. Mieszkam w miescie, jednak mam ogromny ogrod i mnostwo narzedzi. Nie dałem rady zmiescic wszystkiego w garazu. Zbudowałem sobie budynek gospodarczy i nie zaluje. Oczywiscie musialem zainwestowac w materialy potrzebne do budowy, jednak to nic w porownaniu z tym ile zaplacilbym za robocizne. Trzymamy tam z zona wszystko – narzedzia, kosiarki, doniczki. Jak chce sobie pomajsterkować to robie to właśnie w budynku gospodarczym. Wyznaczylem sobie specjalne miejsce tylko dla siebie. Raj dla wszystkich majsterkowiczow!
Jestem jak kot - zawsze spadam na cztery łapy

Awatar użytkownika
Bulmowski.Grzegorz
Posty: 96
Rejestracja: pt cze 02, 2017 1:33 pm

Re: Z czego budować budynek gospodarczy?

pt wrz 23, 2022 8:05 am